پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
تصاویر جالب
نوشته شده در چهار شنبه 29 فروردين 1392
بازدید : 1100
نویسنده : سجادرشیدی

مدل مو های عجیب

 یکی از مشهورترین زنان چین که شاخ در آورده

مژه های بلند نیم متری !

یکی از موجودات عجیب دنیا !

مرد انگلیسی که حیوانات را زنده زنده می خورد!

مدل موهای عجیب و مضحک

 

برای مشاهده به ادامه مطالب بروید....


:: موضوعات مرتبط: عمومی , جوک + اس ام اس , تصویر ، عکس و ... , ورزش , تصاویر جالب و دیدنی , ,



با اسطوخودوس به آرامش برسید
نوشته شده در سه شنبه 20 فروردين 1392
بازدید : 454
نویسنده : سجادرشیدی
اسطوخودوس اثری قطعی بر ناخوشی‌های عصبی با ریشه روانی (روان‌تنی) مانند تشنج، سرگیجه و... دارد. در نفخ و کولیک‌های نفخی، نزله‌ها و ناراحتی‌های ریوی نیز کاربرد دارد.
عصرایران- اسطوخودوس گیاهی است با برگ‌های نیزه‌ای سبزرنگ سفیدفام و گل‌های خوشه‌ای ریز آبی- بنفش و گاه سرخابی و بسیار معطر که روغن آن در داروسازی و عطرسازی مصرف فراوان دارد.

رومیان از عطر این گیاه برای معطر ساختن حمام و شست‌وشوی بدن استفاده می‌کرده‌اند.
روغن اسطوخودوس (لاوانر) برای ماساژ و مصارف ناراحتی‌های پوستی و کنترل درد مورد استفاده قرار می‌گرفته است.

در زمان‌های گذشته برای خوشبو ساختن لباس‌ها و ملافه‌ها، گلبرگ‌های خشک این گیاه را در لابه‌لای لباس‌های شسته‌شده و درون کمد لباس می‌پاشیدند.

هنوز هم در میان مادربزرگ‌ها رسم است که گل‌های این گیاه معطر را درون کیسه‌های کوچک پارچه‌ای ریخته و به جالباسی آویزان می‌کنند. چه عطر مطبوع این گیاه علاوه بر معطر ساختن لباس‌ها، باعث فرار پروانه‌ها و بیدها می‌شود و از نفتالین نیز بسیار خوشایندتر است.

● حمام کاهش اضطراب

از لاوانر در حمام‌درمانی به‌ویژه برای کاهش اضطراب استفاده می‌کنند. طریقه استفاده آن یا با استفاده از روغن اسطوخودوس است که در هر بار ۱۰-۶ قطره از آن را در وان آب گرم ریخته و مدت نیم‌ساعت در آن غوطه‌ور شده و بدن را ماساژ می‌دهند.

به جای روغن اسطوخودوس می‌توان از گیاه خشک آن نیز استفاده کرد.

برای استفاده از گیاه خشک، یک مشت از گل‌ها و ریشه اسطوخودوس در یک لیتر آب جوش که ۱۰ دقیقه ملایم جوشیده و از صافی رد کرده مورد استفاده قرار می‌گیرد.

● خواص درمانی اسطوخودوس
 

:: موضوعات مرتبط: با اسطوخودوس به آرامش برسید , ,
:: برچسب‌ها: با اسطوخودوس به آرامش برسید ,



فیلم‌ غمگین ببینید تا شاد شوید!
نوشته شده در سه شنبه 20 فروردين 1392
بازدید : 137
نویسنده : سجادرشیدی

فیلم‌ غمگین ببینید تا شاد شوید!


سلامت نیوز: فیلم در مورد دو جوان عاشق است که در جنگ جهانی دوم از هم جدا می‌شوند و می‌میرند. قبل و بعد از تماشای فیلم شرکت‌کنندگان در مطالعه، به سوالاتی پاسخ می‌دادند که نشان می‌داد چقدر در زندگی خود خوشحال هستند.

وقتی فیلم‌های غمگینی با موضوع عشق و علاقه تماشا می‌کنیم،‌ به یاد افراد مورد علاقه خود می‌افتیم. همین افکار و یادآوری روابط خوبی که داریم باعث می‌شود در پایان فیلم خوشحال‌تر باشیم.

خبرآنلاین نوشت: « وقتی یک فیلم غمگین تماشا می‌کنید چه احساسی پیدا می‌کنید؟ معمولا افراد فکر می‌کنند تماشای فیلم‌های غمگین آن‌ها را غمگین و ناراحت‌ می‌کند، ‌اما به نظر دانشمندان کاملا برعکس است و افراد بعد از تماشای یک فیلم غمگین خوشحال‌تر هم می‌شوند! »

به گزارش هلث‌دی، سیلویا نوبلاخ وسترویک،‌ استادیار ارتباطات در دانشگاه ایالت اوهایو در مطالعه جدید خود به این نتیجه رسیده و در این مورد می‌گوید:‌ «داستان‌های غمگین معمولا روی موضوعات مربوط به عشق‌های جاودان تمرکز می‌کنند. این امر باعث می‌شود که بیننده به یاد فرد مورد علاقه خود بیفتد و خوبی آن‌ها را به یاد بیاورد.»

در مطالعه وی 361 دانشجو شرکت داشتند که نسخه کوتاه فیلم «جبران» را تماشا کردند. فیلم در مورد دو جوان عاشق است که در جنگ جهانی دوم از هم جدا می‌شوند و می‌میرند. قبل و بعد از تماشای فیلم شرکت‌کنندگان در مطالعه، به سوالاتی پاسخ می‌دادند که نشان می‌داد چقدر در زندگی خود خوشحال هستند.

نتایج مطالعه حاکی از آن است که هرچه فیلم بیشتر باعث شود که فرد به شخص مورد علاقه خود فکر کند، میزان افزایش خوشحالی او بعد از تماشای فیلم هم بیشتر می‌شود؛ این در حالی است که افرادی که در طول تماشای فیلم افکارشان بیشتر متمرکز بر خودشان است، مثلا این که زندگی من به بدی زندگی شخصیت‌های این فیلم نیست، این افزایش در میزان خوشحالی را بعد از فیلم تجربه نمی‌کنند.

نوبلاخ وسترویک در توضیح می‌گوید: «به نظر می‌رسد مردم از داستان‌های غم‌انگیز به عنوان بازتابی برای روابط مهم زندگی خود استفاده می‌کنند تا خوبی این روابط را به خاطر بیاورند. شاید همین امر توضیح خوبی باشد برای این که چرا فیلم‌های غم‌انگیز در بین مخاطبان بسیار پرطرفدار هستند،‌ علی‌رغم غمی که مردم در طول تماشای فیلم شاهد آن هستند.»

 


:: موضوعات مرتبط: فیلم‌ غمگین ببینید تا شاد شوید! , ,
:: برچسب‌ها: فیلم‌ غمگین ببینید تا شاد شوید! ,



ده غذای چربی سوز برای کاهش وزن!
نوشته شده در سه شنبه 20 فروردين 1392
بازدید : 251
نویسنده : سجادرشیدی
ده غذای چربی سوز برای کاهش وزن!
 
 آیا برای وزن کم کردن تلاش می کنید؟ غذاهای چربی سوز به رژیم غذایی خود اضافه کنید شاید این کار را کمی برای شما آسان تر کند.
 

 

ده غذای چربی سوز برای کاهش وزن
 

 

 

 

آیا برای وزن کم کردن تلاش می کنید؟ غذاهای چربی سوز به رژیم غذایی خود اضافه کنید شاید این کار را کمی برای شما آسان تر کند.

گریپ فروت


یکی از غذا هایی که کمک به سوزاندن چربی های شما می کند گرپفروت است
یکی از غذا هایی که کمک به سوزاندن چربی های شما می کند گرپفروت است. گرپفروت نه تنها یکی از منابع غنی ویتامین C  است بلکه به جبران 15 گرم از پکتین می کند. پکتین یکی از موادی است که به پایین آوردن سطح کلسترول شما کمک می کند. گرپفروت 74 کالری دارد و خالی از نمک و چربی است.
 

:: موضوعات مرتبط: ده غذای چربی سوز برای کاهش وزن! , ,
:: برچسب‌ها: ده غذای چربی سوز برای کاهش وزن! ,



با ۴ غذای لاغر کننده و چربی سوز آشنا شوید !
نوشته شده در سه شنبه 20 فروردين 1392
بازدید : 119
نویسنده : سجادرشیدی

لامتو : مطمئناً یکی از مشکلات اصلی اکثر انسان های چاغ در کنترل چاغی خود عدم آگاهی از رژیم غذایی مفید و چربی سوز است پس شما با آشنایی با این غذا ها می توانید خیلی زودتر به نتیجه مورد نظر خود در تناسب اندام برسید.

با 4 غذای لاغر کننده و چربی سوز آشنا شوید !

 

شاید برای شما شنیدن یک واژه رژیم غذایی کاهش وزن معنای خاصی نداشته باشد، چرا که سختی هایی که این افراد در گرفتن این نوع رژیم ها متحمل می شوند برایتان غیرقابل تصور است، اما به واقع ماندگاری یک رژیم غذایی ازجمله سخت ترین جای موضوع به شمار می رود. به همین علت آوردن برخی غذاهای چربی سوز موثر می تواند هم در ایجاد تنوع غذایی به افراد کمک کند و هم جای رژیم های سرسختانه کاهش وزن را تا حد بسیار زیادی بگیرد.
فلفل های تند چیلی:

دیگر لازم نیست تنها به دید یک چاشنی تند به فلفل چیلی نگاه کنید، بلکه تحقیقات اخیر نشان داده است، کاپسسین نام ترکیبی در داخل این ماده غذایی است که علاوه بر خاصیت آنتی اکسیدانی اش تاثیر فوق العاده ای در کاهش حجم چربی در افراد چاق دارد. این ترکیب باعث افزایش سوخت و ساز در بدن می شود و در حقیقت احساس داغی در فرد روشن شدن موتور سوخت و ساز بدن است که این گونه خود را به نمایش می گذارد.

کلم بروکلی:

این روزها در اکثر سالادها ردپایی ار کلم بروکلی به چشم می خورد که نکته مثبتی در سفره های ما ایرانی ها محسوب می شود. کلم بروکلی بهتر است به شکل خام یا بخار پز مصرف شود. این ماده غذایی علاوه بر این که یک فیبر مناسب و حجیم به شمار می رود به عنوان یک سرکوبگر قدرتمند اشتها هم محسوب می شود که بهتر است قبل از وعده غذایی ناهار و شام حداقل ۱۵۰ تا ۲۰۰ گرم آن با آب لیمو میل شود (به شکل سالاد برای یک فرد متوسط الجثه) .

گوشت بوقلمون:

بر خلاف تصورات عامه مردم گوشت بوقلمون به عنوان یکی از سالم ترین گوشت های حال حاضر در بازار ایران محسوب می شود که گوشتی کاملا فاقد چربی است (در حد بسیار جزئی). فقط مراقب باشید در خرید این نوع پرنده موارد لاغر آن را خریداری کنید و ابتدا پوست آن را به طور کامل بکنید و سپس تنها گوشت آن را به فرم کبابی یا آب پز میل کنید. در هفته تا ۲ وعده گوشت بوقلمون به اندازه هر بار ۱۵۰ تا ۲۵۰ گرم برای یک فرد متوسط الجثه کافی است تا هم حجم پروتئین مورد نیاز فرد را تامین کند و هم خاصیت کاهنده چربی در بدن ایفا کند.

لبنیات:

از لبنیات کم چرب هرگز غافل نشوید. در این بین ماست کم چرب و دوغ بدون گاز البته خانگی از بهترین نمونه ها به شمار می رود. حداقل در روز یک وعده ماست کم چرب معادل ۱۰۰ گرم ماست را در وعده غذایی خود مخصوصا شام قرار دهید تا هم خوابی راحت و آسوده داشته باشد و هم از خاصیت چربی سوزی لبنیات بهره کافی ببرید.


:: موضوعات مرتبط: شما اینجایید :خانه » مجله خبری » اخبار برتر » با ۴ غذای لاغر کننده و چربی سوز آشنا شوید ! با ۴ غذای لاغر کننده و چربی سوز آشنا شوید ! , ,
:: برچسب‌ها: با ۴ غذای لاغر کننده و چربی سوز آشنا شوید ! ,



زرده تخم مرغ را از این افراد دور کنید
نوشته شده در سه شنبه 20 فروردين 1392
بازدید : 114
نویسنده : سجادرشیدی

 

تحقیقات نشان می‌دهد مصرف زرده تخم‌مرغ باعث پر شدن دیواره داخلی رگ‌ها با پلاک‌هایی می‌شود که از کلسترول انباشته شده‌اند. تشکیل پلاک یکی از دلایل شایع حملات قلبی و سکته به شمار می‌آید و سالانه جان تعداد زیادی از مردم را می‌گیرد. به این ترتیب افرادی که مستعد ابتلا به بیماری قلبی هستند باید این غذا را از وعده صبحانه خود کنار بگذارند.

 

برای بررسی این موضوع، دانشمندان رژیم غذایی بیمارانی که دارای میانگین سنی 61/5 سال بودند را تحت نظر قرار داده و با استفاده از تجهیزات پیشرفته میزان انباشت چربی در رگ‌های آنها را اندازه‌گیری کردند.

 

تقریبا از 40 سالگی به بعد میزان پلاک‌های انباشته شده در دیواره داخلی رگ‌ها افزایش پیدا می‌کند، اما سیگار کشیدن و مصرف زرده تخم مرغ می‌تواند به این عامل خطرناک سرعت ببخشد.

 

افرادی که در هفته بیش از 3 زرده تخم‌مرغ می‌خورند بسیار بیشتر از افرادی که حداکثر 2 زرده تخم‌مرغ مصرف می‌کنند دارای پلاک‌ در رگ‌های خود هستند. زرده تخم‌مرغ یکی از منابع بسیار غنی از کلسترول است و می‌تواند به جمع شدن کلسترول در رگ‌ها کمک کند.

 


:: موضوعات مرتبط: زرده تخم مرغ را از این افراد دور کنید , ,