پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
اس ام اس های ماه محرم
نوشته شده در پنج شنبه 25 آبان 1391
بازدید : 423
نویسنده : سجادرشیدی


اس ام اس های جدید ماه محرم

اس ام اس های ماه محرم

 

خاریم ولی وصل گل یاس شدیم* سنگیم ولی تکه ی الماس شدیم* گفتیم دو عالم همگی بشناسند* از روز ازل غلام عباس شدیم.

باز محرم شد و دلها شکست/
از غم زینب دل زهرا شکست.
باز محرم شد و لب تشنه شد/
از عطش خاک کمرها شکست.
آب در این تشنگی از خود گذشت/
دجله به خون شد دل صحرا شکست.
قاسم و لیلا همه در خون شدند/
این چه غمی بود که دنیا شکست؟


:: موضوعات مرتبط: عمومی , محرم , اس ام اس های ماه محرم , ,



ساخت منو (یا ستون)های کنار وبلاگ
نوشته شده در دو شنبه 15 آبان 1391
بازدید : 1725
نویسنده : سجادرشیدی

ساخت منو (یا ستون)های کنار وبلاگ

درسته, باید به سه قسمت تقسیم کرد ولی نیاز به اطلاعاتی در مورد HTML و CSs دارید,
اگر قصد دارید به یه قالب آماده این منو را اضافه کنید مطمئنان دچار دردسر خواهید شد,
اگر خودتان قالب را ساخته اید مشکل خاصی با قالب نخواهید داشت و از کدی شبیه زیر می توانید استفاده کنی:

کد:


:: موضوعات مرتبط: 40مورد از کم هزینه ترین لذتهای دنیا , فایلهای Pdf را به حرف درآورید , گوگل , برای ساخت منو های وبلاگ همانند عکس زیر چه کاری باید انجام داد. , ,
:: برچسب‌ها: ساخت منو (یا ستون)های کنار وبلاگ درسته , باید به سه قسمت تقسیم کرد ولی نیاز به اطلاعاتی در مورد HTML و CSs دارید , اگر قصد دارید به یه قالب آماده این منو را اضافه کنید مطمئنان دچار دردسر خواهید شد , اگر خودتان قالب را ساخته اید مشکل خاصی با قالب نخواهید داشت و از کدی شبیه زیر می توانید استفاده کنی: کد:

تاثیر جویدن آدامس بر عملکرد مغز

یک دندانپزشک اظهار کرد: جویدن آدامس‌های شیرین شده با شیرین کننده‌های خاص در برخی مواقع موجب بروز واکنش‌های حساسیتی در افراد می‌شود.
خبرآنلاین: دکتر رضا زمانی گفت: مصرف آدامس‌های حاوی کافئین ممکن است تا حدی بر خواب افراد اثر گذاشته و موجب بی‌خوابی آن‌ها شود. افرادی که تعداد قابل توجهی از دندان‌هایشان را با آمالگام (ترکیبی از فلز) پر کرده‌اند و زیاد هم آدامس می‌جوند، در واقع مقداری جیوه نیز وارد بدن آن‌ها می‌شود.


وی تصریح کرد: علاوه بر ضررهایی که عده‌ای از پزشکان برای جویدن آدامس ذکر می‌کنند، مواردی از پریدن آدامس به ریه افراد و خطرات عدیده آن ذکر شده است. همچنین جویدن آدامس قبل از جراحی‌های گوارشی با افزایش ترشحات گوارشی احتمال خطر را افزایش می‌دهد.

وی از مهم‌ترین فایده‌های جویدن آدامس به بهبود حافظه عملی و افزایش توان یادگیری کوتاه مدت و بلندمدت اشاره کرد و افزود: جویدن آدامس بخش جلوی شبکه کورتکس مغزی را فعال‌تر می‌کند و موجب پردازش بهتر اطلاعات مغز انسان می‌شود. علاوه بر آن نه تنها عضلات دهانی بلکه فعالیت عضله زبان نیز هنگام جویدن آدامس افزایش می‌یابد و به دفع مواد سمی گروهی از عضلات بدن کمک می‌کند.

 


:: موضوعات مرتبط:
تاثیر جویدن آدامس بر عملکرد مغز. , ,



آشنایی با 10 میوه معجزه گر!
نوشته شده در دو شنبه 15 آبان 1391
بازدید : 621
نویسنده : سجادرشیدی

آشنایی با 10 میوه معجزه گر!

سیب سرشار از ویتامین ها و مواد معدنی است. یك سیب متوسط با هسته و پوست 80 كالری انرژی دارد. بهتر است سیب را با پوست بخورید اما سعی کنید دانه های سیب را نخورید. زیرا هر كدام، حاوی مقادیر كمی سیانید است. این ماده از درخت وارد سیب می شود تا با آن دانه هایش را پراكنده كند.


:: موضوعات مرتبط: آشنایی با 10 میوه معجزه گر , دانستنی جالب , ,